2015. március 3., kedd

Prológus

 Ültem a kávézóban és a kedvenc csokis kapucsínómat kortyolgattam, mikor Bella az én drága legjobb barátnőm befáradt a kávézóba röpke fél órás késéssel.
- Ne haragudj, hogy késtem! - mentegetőzött
- Már megszoktam - legyintettem szarkazmussal a hangomban
- Képzeld, ma megyünk bulizni - lelkendezett amitől elkezdtem fulladozni a kapucsínótól
- És ezt te csak most mondod? - csattanok ki a dühtől
- Én is csak most találkoztam két sráccal akik elhívtak.
Igen, azt meg kell hagyni, hogy Bella nagyon gyönyörű lány. Szög egyenes vörös haj, kékes-zöld szem, vagány ruhák... A személyiségéről nem is beszélve, mennyire magával tudja ragadni az embert.
- Kinél készülődjünk, nálad vagy nálam? - mosolygott rám. Hogyan tud ilyen szépen mosolyogni?
- Bocs, de tanulnom kell. - Feltettem a kezem, hogy jelezzem: fizetnék. Odajött hozzánk a pincér, fizettem és már indultunk is.
- Most komolyan inkább tanulsz, minthogy egy király buliba jönnél?
- Igen. Holnap töri témazáró és tudod, hogy milyen hülye vagyok belőle.
- Majd segítek doga közben. Na, eljössz? - nézett rám azzal a 'most megvagy' nézéssel
- Ahj. Oké. Rendben. Elmegyek.
- Ez az! - visítozott
 Megbeszéltük, hogy nálunk fogunk elkészülődni és nem hagyjuk egymást szem elől a buliban.
 Szűk fekete ruhát vettem fel és egy hozzá illő magassarkút. Bella tűzvörös piros ruhát vett fel és egy azonos színű cipőt. Fogtunk egy taxit, bemondtuk a címet és már indultunk is. Még az utcába se kanyarodtunk be, de már hallani lehetett a dübörgő zenét. Jesszusom! Megálltunk a ház előtt, kifizettük a taxist, aki azonnal elhajtott.
- Na, gyere Cassy menjünk bulizni! - rángatott be a házba
Amint beértünk megcsapta az orromat a sűrű cigaretta füst és az izzadtság. Bellát természetesen azonnal körbe vették a fiúk én meg megint hátra szorultam. Szuper...
Bementem a konyhába, hogy igyak valami alkohol menteset, mivel mindig én viszem haza Bellát és azt csak tiszta fejjel lehetséges. Elvettem egy -látszatra- tiszta poharat és a csap alá tartottam.
- Te meg mit csinálsz? - kérdezi meg mögöttem egy ismeretlen srác
Ezt a cikis helyzetet...
- Vizet akartam inni - dadogom.
- Az ilyen csinos lányok csak alkoholt ihatnak. - mér végig
- És amelyik nem iszik alkoholt, mert ő inkább az egész bulira emlékezne? - mosolyogtam rá
- Egy kortyba még senki nem halt bele - lépett közelebb nekem meg olyan érzésem lett, hogy hátrébb kéne mennem, de neki ütköztem a pultnak. Bassza meg! - Na, cica, ne menekülj.
- Hozzám ne érj - sziszegtem dühösen
- Miért mi lesz? - nyalta meg az alsó ajkát
- Ez... - megmarkoltam az üvegpoharat és a fejéhez vágtam, amitől megszédült én meg elrohantam onnan.
 Kirohantam a konyhából az ajtóhoz mentem és egy részeg srác leöntött sörrel. Persze, miért is ne? Kimentem a házból és írtam egy SMS-t Bellának, hogy haza mentem, majd haza talál, vagy haza kísérik. Remélem. Elkezdtem sétálni az utca végére, hogy kiszellőztessem a fejem. Elmentem egy Mc Donald's mellett, de megláttam valamit... Mi ez?! Két srác rángat egy lányt aki sikoltozik és rugdalózik. Hova fajul még el a világ? Mit csináljak? Nem szabad sokáig gondolkoznom, mert a végén tényleg elrabolják. Hívjam a rendőröket? Túl későn érnének ide... Jól van. Nem érdekel! Levettem a cipőmet, a kezembe vettem és az egyik fiú hátára ugrottam, mire előre borultam a lányra.
- Főnök, találtunk még egyet. - szólt a másik az adóvevőbe
Bólintott, megragadta a kezem és bedobott -szó szerint- a csomagtartóba és minden elsötétült...

4 megjegyzés: